Call-центр:
0800 75 5995 ?БЕЗКОШТОВНІ дзвінки по Україні
з мобільних і стаціонарних телефонів
БЕЗКОШТОВНІ дзвінки по Україні
з мобільних і стаціонарних телефонів
Передзвонити мені
  • +38 050 07 60 003
  • +38 067 30 70 003
  • +38 063 07 10 003
  • +38 044 339 96 36
  • +38 044-33 99 636
  • +38 050-07 60 003
  • +38 067-30 70 003
  • +38 063-07 10 003

Шановні клієнти!!!

Ми працюємо в звичайному режимі. Наша компанія використовує альтернативні джерела енергіі та зв'язку. Всі замовлення будуть відвантажені. Через відключення електроенергії можливі затримки в обробці замовлень, але наша команда робить все можливе, щоб ви цього не помітили і в отримали своє замовлення в мінімальні терміни.

Повідомляємо вам оперативну інформацію щодо вашого замовлення

  • Повідомляємо вам оперативну інформацію щодо вашого замовлення

Шановний клієнт!

На жаль, у період обробки вашого замовлення наш офіс та склад опинився у зоні бойових дій за адресою Київська обл., Бучанський р-н, Житомирська траса, село Міла, вул. Комарова 23. Контроль над складом було відновлено лише 10.04.2022 року. З цього моменту ми почали працювати у повноцінному режимі, оскільки робота серверів, телефонії, бухгалтерії логістики та інших служб були заблоковані. Після повернення контролю, виявилося, що частина складу зруйнована, інша частина розграбована. Також було розграбовано відділення Нової пошти, на яку були здані готові посилки для відправлення клієнтам.

За цим фактом було порушено кримінальну справу і зараз ведуться процесуальні дії для фіксації даного зочину, які допоможуть нам правильно спланувати дії для подальшої компенсації збитків, завданих внаслідок російської агресії. На даний момент йде документація та фіксація всіх випадків та розгляду за всіма невідвантаженими посилками та замовленнями. Доля посилок дуже різноманітна, деякі посилки просто знищені, деякі вкрадені та вивезені, деякі посилки були передані на нову пошту і ми зараз ведемо розгляди спільно з службою безпеки Нової пошти щодо подальшої їхньої долі, якісь посилки були пограбовані на відділенні, якісь посилки згоріли на терміналі під час пожежі, якісь просто залишилися в трансопрті та евакуювалися в інший регіон тощо. З кожним окремим випадком ми розбираємось і ведемо розслідування. На жаль, до закінчення розслідування ми не можемо приймати жодних рішень щодо виконання замовлень. Це вимога насамперед слідчих органів. Також звертаємо увагу на те, що цей випадок за всіма ознаками підходить під «форсмажерні обставини», і як показує юридична практика, такі обставини є дуже гнучкими, які дозволяють анулювати зобов'язання. Але! Наша компанія має намір виконати зобов'язання щодо кожного клієнта, і ми досягнемо цього. Інструментів дуже багато ми залучимо все, починаючи від відшкодування страховою компанією (всі вантажі були застраховані на повну суму) і репарацій від РФ і закінчуючи виплатою компенсації за свій власний рахунок. У будь-якому випадку ми маємо намір виконати зобов'язання за всяку ціну. Єдина незручність – це те, що змушені визнати, що ми не гарантуємо «миттєвого» вирішення цього питання. Все залежатиме від складності ситуації з вашим замовленням. Можливо посилка найдеться на транзитному складі або машині Нової пошти і ми швидко відправимо вам її або зробимо повернення коштів, а може бути варіант, що розгляди посилки можуть затягнутися і нам знадобиться якийсь час для встановлення історії та прийняття рішення щодо компенсації.

Спочатку перший крок – вам потрібно заповнити невелику форму на отримання компенсації. Рішення за даною формою прийматиметься протягом 30 робочих днів. Не більше. Після закінчення цього терміну – ми в будь-якому випадку дамо реакцію та відшкодуємо суму шкоди або запропонуємо інші варіанти компенсації. У будь-якому випадку – ми орієнтуватимемося на цей максимальний термін. Просто заповніть її та чекайте. Усі зобов'язання будуть виконані.

Можливі питання

Питання: Де гарантія, що ви через 30 днів знову не продовжите термін!

Відповідь: Це питання часу. На жаль, точної відповіді на це питання дати ніхто не зможе, але наша команда працює над цим питанням. Залучено досвідчених юристів, поданні відповідні заяви, складено всі необхідні акти та інші процесуальні дії. Ми сподіваємося протягом 30 днів отримати першу інформацію щодо компенсаціі і вже почати це робити. Але війна не закінчена і планувати щось в даний момент дуже складно. Особисто у нас в компанії є впевненість, що замовлення буде компенсоване з ймовірністю 99%. Поки просимо почекати вас до 30 днів на відповіді від правоохорних оранів і страхових компаній.

Питання: як мені сповістять про рішення щодо компенсації?

Відповідь: рішення буде прийнято протягом 30 робочих днів. Про рішення та процедуру компенсації буде повідомлено вам за контактами, зазначеними у формі, яку ви заповните (email, телефон, viber).

Питання: Терміново поверніть ванаж або гроші! Буду скаржитися до поліціі!

Відповідь: можете не витрачати час, ми вже повідомили в поліцію та відкрито кримінальну справу. Якщо ви хочете затягнути процес відшкодування, можете подати ще одну заяву, вона тільки ускладнить процес відшкодування так як доля вашої посилки буде розглядуватися в рамках двох справ що затягне процесс прийняття рішення. Якщо Ви бажаєте вирішити питання з відшкодуванням у найкоротші терміни – заповніть форму та чекайте на рішення. Ми впевнені, що рішення щодо виплати буде позитивним протягом 30 днів і протягом цього терміну ми пропонуємо вам варианти вирішення проблеми. На жаль, це найшвидший спосіб відшкодування на даний момент із усіх можливих.

Все що необхідно від вас, як клієнта, заповнити цю форму, щоб задекларувати ваші претензії для подальшої перевірки і відшкодування.
Заявки на відшкодування приймаються протягом 60 днів з моменту настання події. Тобто до 24.04.2022 року.

Все буде Україна! Слава Україні!